onsdag, december 08, 2021

Mittvecka!

 Igår blev det ett pass på lurren. Jag fick en ny träningsklocka när jag fyllde år av familjen. Den har en funktion att den ger ett förslag på "dagens träningspass". Det utgår från min tidigare träningshistorik och skall, om man följer passen, göra att man får bättre kondition. Igår var det ett intervallpass som den sa att jag skulle köra. Uppvärmning 10 min - 8*2 min i 4:40-tempo med joggvila mellan - 10 min nerjogg. Det blev 50 minuters löpning, dryga 9 km. 

Sen var det tänkt att jag och Jesper skulle på Bishops igår. Vad jag inte visste var att det dök upp ett gäng som överraskade mig. När jag sitter där på Bishops så hör jag att de sjungs "ja må han leva..." tänker inte mer på det men i samma stund är det någon som sätter ett diadem på min skalle bakifrån och när jag vänder mig om så inser jag att det är mig dom sjunger för, stort! Och helt oväntat! Men kul!

Så det blev en trevlig kväll med lite surr, mat och dryck! Jag fick även en present på 1400 kr till valfritt marathonlopp. Bara jag lovade att skicka målbild till alla som var med på presenten!!

Ha en fin dag nu vänner!!



Inga kommentarer: