torsdag, december 16, 2021

Övertygad

 Jag var övertygad om att jag hade lagt in ett inlägg imorse. Men samtidigt kunde jag inte komma ihåg vad det skulle ha handlat om så jag blev till slut lite osäker på om jag verkligen hade gjort något inlägg. Och det hade jag ju naturligtvis inte gjort. Jag hade glömt! Illa, men sånt som händer ibland.....

Så här är inlägget om ingenting alls.









Så där, ha en fin torsdag nu vänner!!!


Uppd: Ödegaard nickade in en balja häromdagen, det händer inte så ofta :-)

2 kommentarer:

  1. Äntligen där kom den : ) Har väntat hela dagen på den : )

    O den var precis så bra som jag förväntade mig !

    Du kunde ha skrivit att Ödegaard nickade in en balja det händer inte så ofta..

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Fixat!!! :-)

    /Mr Blogger

    SvaraRadera