måndag, december 20, 2021

På jobbet!

 Och det hör ju inte till vanligheterna. Så det höll på att bli en bortglömd blogg idag. Men helt plötsligt så hör jag en inre röst som säger "bloggen, bloggen, bloggen, glöm inte bloggen...). Så snabb in på bloggen och nu sitter jag här och har inte en aning om vad jag skall skriva om..... 

Jag skulle ha sprungit med dansken i lördags. Men jag vaknade med grym huvudvärk. Hade i och för sig huvudvärk redan när jag gick och la mig. Och under hela natten. Det hjälpte inte med alvedon. Så jag ställde in löpningen. Kom på lite senare att jag inte druckit något kaffe på fredagseftermiddagen... kan ha varit det. För med kaffe på lördagen så vaknade jag på söndagen utan huvudvärk och kunde gå ut och springa själv. Fick ihop drygt 11 km.

Bara tre dagars jobb den här veckan för mig. Har tagit ut ledighet på torsdag. Så det bli i alla fall fyra dagars ledighet till helgen. Vackert så!!

Ha nu en fin dag vänner!

Inga kommentarer: