måndag, december 27, 2021

Sista veckan!

 Jaha, då sitter man här på jobbet. Redo att inleda årets sista arbetsvecka. Som förhoppningsvis inte blir så lång. Den blir ju inte lång, det vet jag ju redan. Men den kan ju ändå kännas lång. Av någon anledning så ska jag vara på jobbet dessa dagar jag jobbar dessutom. Bara det känns ju drygt.... Och lite onödigt.... I alla fall hela dagarna. Jag ska försöka byta ut några panel-pc ute i produktion. Men det är ju så jäkla tråkigt... man drar sig ju för det....  Men kanske läge för några stycken denna vecka i alla fall.

Var ut en runda igår. Sprang iväg hemifrån och när jag kom ner till Vallby så tänkte jag att man kanske skulle kunna ta några varv på Wennströmska IP. Så det blev 10 km därinne på den igensnöade ovalen. Med 2 km dit och dryga 3 km hem så blev det strax över 15 km totalt. Nu är det bara 2 km till att springa för att ha klarat fjärde kvartalets utmaning på 506 km. Detta ger totalt på året 2021 km. Men jag hoppas komma upp i 2200 km. 10 km kvar för det..... Vi får väl se!

Ha en fin vecka nu vänner!!!

Inga kommentarer: