fredag, december 31, 2021

Gott Nytt År!!

Eller gott nytt hår som jag alltid hoppas på :-) 

Hur som, tänkte göra som jag gjort tidigare år, samanfatta löpåret 2021!

Det blev ett år med mer löpning än någonsin. Målet var 2021 km under 2021! och det lyckades jag med. Det var inte ens nära att misslyckas! Hade en "sjuk" månad i maj då jag fick ihop ca 313 km. Så mycket har jag aldrig tidigare sprungit under en månad. Och jag kommer förmodligen inte göra det igen heller.... Om nu inte Jesper bräcker det så klart..... :-)

Den sämsta månaden var augusti med bara 109 km sprungna. Men totalt blev det 2204,95 km under året. Avslutade dock året med 3 vilodagar. Den tredje dosen vaccin tog lite för hårt på mig för att jag skulle kunna träna. Hoppas dock att jag kan dra igång nästa års löpning redan imorgon! Målet får väl vara 2022 km och i alla fall få deltaga på minst ett marathon! Tidsmålen har jag givit upp. :-)

Ha nu ett riktigt gott slut och framförallt ett Gott Nytt 2022!!




Inga kommentarer: