måndag, februari 28, 2022

Måndag igen

 Och vart tog helgen vägen? Känns som om man nyss "stämplade ut" för förra veckan. Och nu sitter man här igen, full av energi! Det här ska bli en bra vecka för aktieägarna!!!

Blev en lite längre runda i lördags, inte så lång som jag hoppats men tiden räckte inte till mer. Fru Blogg var inte hemma på lördagen och Freddie skulle ju till och ifrån Bellevue. Jag var och handlade lite på morgonen och allt tar ju tid. Som tur var så erbjöd sig Ina att laga maten både lurre och middag!

Jag fick i alla fall till dryga 12 kilometer. Och detta följdes upp av 10 km igår så totalen var ju skaplig ändå.

Helgens pass:

Sen går det rykten att Coachen gör en simsatsning för långbane-VM! Men han verkar nästan bo i simhallen då han alltid när dvärgarna och fru Blogg är där. Blir kul att följa simkariären!!

Fyra dagar denna vecka för mig. Tar ledigt fredag. Men jobbar lååång dag på onsdag då vi skall ner till Skövde och titta på uppbyggnaden av en ny produktionslina som vi får in till sommaren. Jag skall tydligen fixa ett materialsystem så att vi ser till att vi har rätt material på rätt plats i rätt tid. 

Idag gör Ina sina första timmar som arbetare. Hon och en kompis har fått jobb på Rocklunda. De ska jobba 5 timmar i 3 dagar. Så det är ju en bra erfarenhet! 

Ha en fin måndag och en fantastisk vecka nu vänner!!


2 kommentarer:

Lasse N sa...

Ha det riktigt bra.

Anonym sa...

Var är bloggen?

Eller blogginlägget?

Min dag är/blir inte riktigt bra utan en god start!

Hoppas du tar igen det med att "dyka" upp vitsigt va eller hur på
Lögarängen ikväll så tar vi några längder fjäril?

//Coachen