onsdag, februari 16, 2022

Mittvecka

 Först och främst, ursäkta för sent inlägg!!! Åkte på jobb direkt när datorn gick igång. Fick en förfrågan att hjälpa till med något jag aldrig hållit på med. Och den som kan är på OS-ledighet. Så det var ju bara och göra sitt bästa och försöka lösa problemet. Jag tror att jag har fixat det nu!! 

Det blev en sväng med Jesper även igår. Ina var på rehabträning och jag passade på att jogga. Och eftersom Jesper bor i närheten av lasarettet så hängde han på, kul! Hade en liten förhoppning om att även Coach skulle hänga med men han hade tydligen sett meddelandet lite för sent :-(

Men på lördag kan den som vill få en ny chans att hänga med!!! Klockan 08:00 på Karlsgatan 2 är det samling för lite mysjogg med mig och Jesper. Det vill ni garanterat inte missa!!!!

Gårdagens pass blev 9 km. Tungt i vanlig ordning!! Kan vara därför jag idag har huvudvärk. Kroppen larmar att det blivit för mycket för tillfället. Jag har läst om fler löpare som haft det segt och jobbigt efter en Coronasväng. Så jag får väl försöka att lyssna på kroppen och vilar därför idag!!

Gårdagens pass för den som vill:



Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: