fredag, februari 18, 2022

Väcker tuppen!

 Japp, idag tog jag på mig den uppgiften!! Vaknade 03:19 och kunde inte somna om. Och när jag börjar fundera på ett problem på jobbet vet jag att det inte är någon idé att försöka somna om heller. Lika bra att kliva upp och sätta igång och jobba. Känner oxå att det är läge för frulle. 

Igår stack jag och Freddie till friidrottshallen igen. Hon ville köra lite viktkast bland annat. Men det var upptaget där så hon var med och körde några tvåhundringar istället. Perfekt för mig som fick en hare!! Stabila 40-sekundersvarv vilket är motsvarande ca 3:20 min/km. Tänk om man kunde hålla det tempot mer än 200 meter.... Synd att jag är så gammal.....

Ha en riktigt fin fredag och en fantastisk helg!!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg!

Hoppas vi ser ljuset i tunneln nu och kan fundera på framtida resor tillsammans : )

//Coachen

Anonym sa...

Tack!!

Jaa! Ljuset i tunneln!!! Känns som om det snart går att börja fundera/planera för en resa!!

/TB

Anonym sa...

Och Coach, glöm inte att det är löpning lördag morgon 08:00 vid Karlsgatan 2!!!

/TB

Anonym sa...

Tack för tipset : )

// Fruktis

Lasse N sa...

Hoppas helgen är till belåtenhet. :-)