tisdag, februari 15, 2022

på jobbet!

Idag gör jag något ovanligt och är på jobbet en stund... Ska fixa till några grejer som jag inte kan göra hemifrån. Så då är det bara att ta tjuren vid hornen och åka hit. Först in på kontoret oxå, stort! Men hade en jäkla tur att jag kom in.... För huvudingången öppnade sig inte. Men jag hade tur att jag kom samtidigt som en snubbe som även har behörighet till grinden och vi kunde gå in den vägen.

Igår skulle ju jag och Jesper ställa upp och springa en sväng med de på firman som ville. 15:45 skulle vi starta och exakt 2 personer stod då vid receptionen och väntade på fler. Det var jag och Jesper. Men det kom inga fler. Kanske inte helt otippat i det väder som rådde. Snöslask och blött på backen och regn som kom uppifrån. Så jag hade blivit mer förvånad om det verkligen var någon mer än vi som ville springa.

Här är passet i alla fall:

Ha en fin tisdag nu vänner!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vid receptionen ?

Jaha, jag stod vid backen och väntade in ER !

Körde några ryck bara för att minnas hur det var : (

Säg till nästa gång så!

//Coachen

Anonym sa...

Aj då, vilken miss!!!

Vi kör idag igen!! Kl 14:30 på mittemot Skiljebocentrum. Strax bakom korvmojen som står där....

/TB

Anonym sa...

ajaj såg meddelandet först nu : (

annars hade jag varit med i täten ett tag !

//Coachen

Anonym sa...

Aj då, otur!! Ny chans på lördag morgon!!

/TB