måndag, juni 27, 2022

Äntligen måndag!!

 Ja visst är det härligt! 5 friska dagar att få ge sitt allra yttersta för att aktieägarna skall få en fin sommar!!!

Känner mig rätt så sliten efter några intensiva dagar i Kramfors. Vi åkte hem tidigt igår i en förhoppning om att slippa den värsta trafiken. Och resan gick bra hem. Inga större störande köer.

Väl hemma var det dags att handla lite så vi fick till kvällsmat i alla fall. Och matlåda! Ina erbjöd sig att göra pasta med köttfärssås så jag kunde gå ut och jogga lite under tiden. Vet inte hur jag tänkte då? Över 30 grader och varmare ändå i solen... Jag fick till en liten runda i alla fall. Tänkte då att man borde gå upp tidigt på morgonen och springa istället. Är ju lite svalare då. Och jag vaknade tidigt imorse. Men hade ingen motivation eller ork att gå ut och springa innan jobbet. Idag cyklade jag dessutom till jobbet. 

Här är gårdagens pass:

Ha nu en fin måndag vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar