onsdag, juni 15, 2022

Tillbaka på jobbet

 Ja, så är det! Men det blir bara idag som jag är på jobbet denna vecka. Är ju ledig på fredag och tänkte jobba hemifrån på torsdag. Ska skjutsa mamma till tandläkaren så jag tänker att jag då kan sitta i bilen och jobba en stund!!

Idag känner jag mig rätt så sliten. Är väl för gammal för att åka på utflykter var och varannan dag. Men så är det, bara att hänga i!!

Har känt smärta i insida knä på senaste rundorna. Det är vänster knä som krånglar. Ibland om jag suttit stilla en stund och ska sträcka ut benet så kan det oxå kännas. Lite drygt för man vill ju inte ha ont när man tränar. Får se hur det känns ikväll. Blir nog i Rocklundaspåret så kanske att lite mjukare underlag gör gott för knät? Vi får väl se/känna.....

Ha nu en fin onsdag vänner! Kanske sista arbetsdagen för alltid!!! Dragning ikväll!!! Heja Lotto!!

7 kommentarer:

  1. Ha en fin fin vecka : )

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Ha en fin vecka!!

    /Borgen

    SvaraRadera
  3. Ha en fin vecka!

    /Kjelle

    SvaraRadera
  4. Ha en fin vecka!

    /Kinesen

    SvaraRadera
  5. Ha en fin vecka!!!

    /Kenneth och Maggan

    SvaraRadera
  6. Ha ett fint veka!

    /Frutis

    SvaraRadera