torsdag, juni 09, 2022

TT idag

 Det blev en tidig torsdag (TT) idag. Vaknade av en jäkla dröm. Vi skulle få reda på lönen. Och naturligtvis så fick jag skitpengar. Jag var så jäkla missnöjd så jag gick bara därifrån. "Men ni ska få ett kit med porslin oxå!". Då skulle vi få ett typ start-kit som man köper typ när man flyttar hemifrån. Innehöll kanske några tallrikar och bestick. Jag var så jäkla förbannad att jag sa att det där kan ni behålla själva. När jag gick ut därifrån så stod det några från jobbet och packade upp de där jäkla tallrikarna och jag var så jäkla arg. Men då kommer chefen plötsligt efter mig och säger att hon pratat med ledningsgruppen. Och visar fram lönepappret och det är helt andra summor på det än vad hon nämnde vid samtalet. Så då blev jag lite gladare och börjar höra mig för om det finns några tallrikar över till mig oxå..... Helt sjuk dröm! 

Igår var Ina till sjukgymnasten. Jag passade på att jogga lite. Blev drygt en mil. Känns fortfarande i framsida lår efter maran. Så det var lite tungt att jogga igår.

Gårdagens pass:


Jaja, ny dag, bara att dra igång verksamheten nu! Ha en fin torsdag vänner!!

4 kommentarer:

  1. Humor de luxe!

    Så sjukt med en grym twist på slutet

    made my day

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Haha, kul man kan göra någons dag!!

    Funderar på att skriva en bok som aldrig ges ut....

    /TB

    SvaraRadera
  3. Prata med Dante!

    Frukthandlarn är både författare samt bokförläggare!

    //Peru for ever

    SvaraRadera
  4. Grymt! Ännu en alltiallo!

    /TB

    SvaraRadera