fredag, juni 03, 2022

Sen igen...

 Sorry, sent inlägg idag igen.... inte ok!

I dag åker vi till Stockholm! Tanken från början var ju att jag skulle springa maraton imorgon. Och det kan det fortfarande bli. Har inte bestämt mig än :-)

Däremot så har Freddie bestämt sig för att springa Minimaran på söndag. Så det blir ju kul för henne!! 

På jobbet så skall vi flytta en databas idag igen. Hoppas på samma succé som tidigare. Men det vet man ju aldrig.....

Nåväl, ha en fin helg nu! Och blir det maraton för mig så lägger jag upp startnummer här på bloggen så ni har möjlighet att följa min framfart.... eller fart och fart men framåt hoppas jag att det går i alla fall :-D


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi väntar med spänning !

Lycka till med allt : )

Du har det i dig med råge vet jag och alla bloggare ; )

//Vänster eller högerhänt

Anonym sa...

Tack Coach!

/TB

Lasse N sa...

Får se om vi ser i Stockholm då? Vi åker upp i dag. :-)