torsdag, juni 02, 2022

Om någon undrar....

 Ja, jag vet, det var dragning igår. Och för Er som undrar så är jag på jobbet idag..... Svenska Spel drog fel nummer igen. Trots att jag skickat in facit så misslyckas dom igen... tragiskt!!

Jag fick en sent påkommen körning till rehabträning igår. Så jag passade på att lufsa runt en sväng. 8 jobbiga kilometer avverkades. Finns ingen kraft alls i löpningen nu.

Här är passet:


Nähä, sen till jobbet idag så det är väl hög tid att göra aktieägarna nöjda och glada!! Ha en fin torsdag!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är i motgångar samt i motvind som man märker att det vänder och DU blir starkare!

Prova gärna en gammal hederlig uppförsbacke också?

//Coachen

P sa...

Det kan ligga lite i vad du säger!!!

Men uppförsbackar låter roligare i teorin än i praktiken.... :-)

Men tanken finns..... :-)

/TB

Anonym sa...

Om jag dyker uppvid toppen av backen då??

hahaha

//Dante

Anonym sa...

Då är det en helt annan glädje!!

/TB