onsdag, oktober 05, 2022

02:53

 Japp, det var då jag vaknade. Kollade på klockan och insåg att jag skulle kunna få sova länge till. I alla fall ett par timmar minst. Ett par timmar senare satt jag och käka frulle utan att ha somnat om. Fiasko!!!

Igår var jag på Friskis och hämtade ut mitt träningskort som jag skaffade där för friskvårdspengen som var kvar i år. Det räckte till ett halvårskort och det passade ju mig rätt bra för då kan man ju springa inne i vinter om det är för halt eller kallt ute. 

När jag ändå var där så körde jag ett pass med Ina. Hon får träna lite men inte för snabba rörelser osv... Men igår körde vi bara överkropp. Så jag spelade bänkpress för första gången på 25 år typ. Körde även andra grejer som jag knappt förstod mig på. Men det var bara att lyssna på PT-Ina så blev det bra.

Btw, nu känner jag hur trött jag börjar bli. Nu skulle det vara skönt att gå och lägga sig och sova en stund. Kanske skulle man gå in och sätta sig i massagestolen som finns här på jobbet. Dessutom står den i ett rum som bara är några meter ifrån mig. Men jag lär ju ändå inte fatta hur man skall göra så jag struntar i det.

Jaja, ha nu en fin mittvecka!!!

4 kommentarer:

  1. Drygt när sömnen avbryts.det verkar vara något vi båda fått till oss. Bra att använda friskvårdspengen. Det borde man ju göra själv också. Det är ju faktiskt en riktigt fin förmån.

    SvaraRadera
  2. Ja, det kostar ju inget även om man inte utnyttjar kortet varje vecka.
    Nu kan man även betala startavgiften till Stockholm maraton. Så det är ju oxå bra!!

    /TB

    SvaraRadera
  3. Varför inte till en ölprovning (friskvårdspengen)
    utbildning är aldrig fel?

    Hörde att Petter o Hinken ska träna pingpong på luncherna snart igen !

    Kom ihåg var du hörde det först : )

    //Coachen

    SvaraRadera
  4. Borde vara ok med ölprovning, särskilt om man gör den i källaren hos Fuller's.

    Ofan, är det snart dags att träna igen.... Bra att man får en förvarning här :-)

    /TB

    SvaraRadera