onsdag, oktober 12, 2022

Skrapa rutorna....

 Usch, jag gillar verkligen inte den här tiden när det är kallt och man måste skrapa rutorna på bilen innan man åker iväg. Kallt och jobbigt! 

Igår var vi till Unilab på Eriksborg med Ina för MR. Det gick väldigt smidigt. Vi var lite tidiga dit men fick komma in direkt och inga konstigheter. Nu är det bara att invänta resultatet...

Freddie blev sjuk igår. Vaknade med grym halsont. Och hon var så besviken för att det skulle ju vara skoljoggen igår och där brukar hon ju dominera. Vara bland de som springer längst. Men har man ont i halsen så ska man inte springa. Får hoppas att det ger med sig snart...

Idag är det föräldrarmöte på Inas skola. Kan inte komma ihåg att det fanns sånt i gymnasiet när jag gick där... Men eftersom man själv inte gick på det så kan det ju vara så att jag inte lagt det på minnet....

Idag blir det även ett besök till Klövernhallen för lite bordtennis. Nu var det ju ett gäng veckor sen senast så man är väl tillbaka på ruta ett. Dvs helt under isen.... 

Ha en fin onsdag!!

2 kommentarer:

  1. Lägg ut långt i fh!

    Jag var där igår och såg bristerna : )

    Good luck!

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen! Men eftersom jag är för dålig på att utföra instruktionerna så räckte jag inte till. Men kul att lira!! Och benen bar inte idag heller... måste bli starkare i benen helt enkelt!!

    Sen går det rykten om att div2-laget har fått en ny coach.... stämmer verkligen det?

    /TB

    SvaraRadera