torsdag, oktober 06, 2022

Träningsvärk

 Jag var ju med Ina i tisdags och styrketränade. Och nu känner jag av det. Rätt skönt på sätt och vis. Det visar väl att man har gjort något i alla fall.

Var ut en kortis med Jenna igår. Men skulle även åka och köpa medicin till henne. Så det blev iväg till Erikslund för att bara kunna köpa hälften av det mamma skulle ha. Men de skulle finnas på Hälla så jag åkte dit och köpte. Sen till henne med medicinen innan vi skulle på Pinchos och äta. Freddie ville ju äta på Pinchos när hon fyllde år. Men det blev, av någon anledning som jag inte kommer ihåg nu, inte av. Så igår blev det av.

Pinchos är inte min favvorestaurang precis. Man skall köpa en massa smårätter och ska man bli mätt så krävs det fler såna än vad man någonsin kommer ha råd med. Så man får ju liksom hålla igen lite. Och sen ska man behöva hämta maten själv. Och balansera den där smala plankan genom restaurangen och upp för trappor. Hur som helst så verkade Freddie nöjd och det var ju det viktigaste igår!

Får se om man kan få till lite joggning idag? Hälen är ju som den är så jag får nog försöka få till passet på mjukare underlag. Kanske man kan springa på Wennströmska IP igen.... Är det tomt där så brukar jag kunna springa in där. Men är det folk där så låter jag bli.

Ha en fin dag nu vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar