måndag, oktober 24, 2022

Tillbaka på jobbet

 Japp, ny vecka och jag är tillbaka på jobbet! Röda mattan var utrullad när jag kom hit osv....

Jag värmde i lördags upp för nästa helgs städdagar i samfälligheten. Jag var till mamma och fixade lite. Jag tog bort det värsta för stunden. Det kommer ju nytt hela tiden... Men även om jag bara jobbade dryga timmen så fick jag träningsvärk. Det visar ju verkligen hur tufft det är att räffsa löv!!! Eller säger det något annat...?

Jag klippte i och för sig bort lite grenar från vårat äppelträd oxå. Jag vet, det är inte säsong för det men vi hade några grenar kvar som stack iväg upp mot himlen och det såg för djävligt ut så jag klippte bort de.

Hur som helst, nu är det dags att ösa på med jobb. Det kan bli en "svettig" vecka på jobbet, den som lever får se.... 

Ha en fin måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar