onsdag, maj 08, 2024

04:39

 Så det var klart bättre vakningstid än igår! Bättre sömn oxå. Inte för att man är pigg men ändå inte lika sliten som igår. Då kändes det som om jag balanserade på gränsen till migrän hela förmiddagen. Så jag beslutade mig till slut för att skjuta på gårdagens pass till idag istället. Jag hoppas komma iväg i tid till gymmet och riva av mitt löppass där. Intervaller funkar bra på bandet eller bana. Och jag har inte tillgång till någon bana så det får bli bandet idag. Passar ju bra när det regnar oxå!!

Idag borde slåtterbalken komma hem. Eller de har lovat utkörning idag så jag räknar med att den även kommer idag. Ska bli spännande att se hur det är packad. Hur svårt det blir att få in den i huset. Det visar sig.

Tidigare hade jag tänkt att åka till Kramfors denna helg. Men snön låg kvar så länge där och det är lite väl tidigt så jag skjuter det framåt. Jag gissar att nationaldagshelgen passar bättre. Då är alla lopp och träningen inför loppen klara. Då kan det vara lämpligt att köra upp slåtterbalk, gräsklippare och släpvagn till Torpet. Så får det bli!

Ha en fin onsdag och en fantastisk långhelg!

2 kommentarer:

Lasse N sa...

Ni får ha en fin dag. I dag åker vi till soliga Visby.😂

P sa...

Härligt! Trevlig resa!!