onsdag, maj 15, 2024

Mittvecka

 Och det fina vädret håller i sig. Igår var jag, fru Blogg och Jenna med till Orientalen där Freddie skulle ha sin löpträning igår. Så vi övriga tog en sväng i spåret medans Freddie tränade. Shorts och t-shirt i skuggan av alla träd och ändå inte kallt, underbart!

Jag får väl se ikväll om det är så underbart då det är dags för ett intervallpass igen. 4 * 1,2 km med 400 m joggvila. Det blir nog kanon! Gäller att dricka mycket vatten bara.

Igår satte jag mig och kolla lite på våra sämre grannar i norra London. Tänkte att med en jäkla massa tur så kan de knipa en pinne av Shitty. Men jag vet inte hur jag kunde hoppas det, det är ju ett notoriskt loosergäng och gjorde som de brukar göra, förlorade. Men vi får väl vara nöjda med en andraplats. Det är inte fy skam att ändå pressa Shitty in i det sista. Synd bara att det inte räckte hela vägen bara.

Btw så är det nära London nu. Imorgon eftermiddag bär det av till Arlanda för en extremt tidig avfärd mot London-Gatwick på fredag morgon.

Ha en fin onsdag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni lottat rummen?

Lycka till!

//Demoncoachen

Anonym sa...

Haha, ja, vi hamnade i samma rum :-D

/TB

Anonym sa...

I vilken backe kommer jag att stå i den här gången?

//Fruktis

Anonym sa...

Inte många backar enligt rykte i London.

Men i Stockholm räknar jag iskallt med att du står högst upp på Västerbron vid 30 km!

/TB