måndag, maj 13, 2024

Ny vecka

 Ja, då är vi framme vid en ny vecka igen då. Långhelgen gick alldeles för fort! Det är ju tur att det blir ännu en långhelg till helgen. På torsdag eftermiddag åker jag till Arlanda. Ska ju åka och träffa Jesper och springa halvmara i London på söndag. Och eftersom flyget går redan 06:50 så åker jag till Arlanda redan på torsdagen. Annars så skulle det bli sjukt tidigt som man måste dra från Västerås på fredag morgon. Eller natten till fredagen för att vara mer exakt. Jag kommer ihåg när vi skulle åka till Italien för 10 år sedan. Då gick planet toktidigt från Bromma. Och vi drog iväg redan vid 3-tiden på natten med taxi.

Igår var jag till Vallen och tittade på när Freddie skulle springa 3000m. Hon persade och kom in på strax under 13:30 efter en rejäl spurt. Det finns nog en hel del mer att ta på den tiden i sommar. Själv sprang jag inget igår. Det fick räcka med de 32 km jag körde i lördags. Men idag är det dags igen. Dock ett pass utan krav på tempo vilket känns bra för jag känner mig fortfarande sliten efter lördagens pass. Funderar på att springa på Björnö idag. Vi får väl se...

Ha en fantastisk måndag nu vänner!!

Inga kommentarer: