tisdag, januari 24, 2012

En bloggfri dag

Igår blev det en bloggfri dag. Jag hade ingen ork till någonting kändes det som. Så då fanns det inte så mycket att skriva. Eller, det brukar ju inte finnas så mycket att skriva men jag gör det ändå ibland. Bloggens sponsorer jublade dock åt gårdagens bloggfria dag. Det har sällan varit sån trafik här på bloggen som igår när inga inlägg skrevs. Så en av huvudsponsorerna undrade om jag inte kunde ha fler bloggfria dagar. Jag är inte riktigt säker på hur jag skall tolka detta? Jag kanske skulle blogga bara en dag i veckan/månaden/året. Då borde ju sponsorerna jubla. Men samtidigt så kan jag ju inte bara lyssna på vad dom säger.

Nåväl, helgen tillbringades i Karlskrona. Det verkar vara en trevlig stad. I alla fall det lilla jag såg av den. Hotellet låg på andra sidan vägen från hallen. Perfekt! Så borde det alltid vara på ett VSM. Resultatet var lite av en besvikelse. Framförallt i mixed. Jag tror att om vi vunnit mot dom vi torska mot så hade vi gått till final. Men så är det ibland.

Nu är det bara att jobba på här i två veckor innan nästa äventyr. Thin Lizzy på Hammersmith Apollo, Gunners-Blackburn på Emiraten, Chelski-ManUSA på bridgen och kanske till och med någon pint på någon pub väntar på oss i London. Det skall bli kul! Nä, nu till jobbet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja är så AVUNDSJUK....

//nanne Grönwall

Anonym sa...

Haha,fan va du reser mycket brorsan!!
Hinner du jobba nåt överhuvudtaget?
;)

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Ska blir riktigt kul, nedräkningen har börjat. Ska nog ta och lyssna på lite Thin Lizzy via Spotify varje dag fram till dess vi åker! :-) Vore ju kul att hinna med en sväng till den eminenta Fullers puben Jack Horner som ligger vid Tottenham Court Road. Kanske en fredagsutflykt dit för att så att säga dra upp riktlinjer samt färdriktning.

//Lalle

Anonym sa...

Brorsan, mm, och det ska komma från Sveriges största Globetrotter ;-)

Lalle, Jack Horner funkar. Tror vi kan lösa in en 5 punds voucher på käk där oxå. Även på Svanen har jag för mig. Fem pund är ju ändå fem pund!! Nästan en pint var :-)

/TB

Anonym sa...

Ska ju inte till London förräns den 22 mars:(
Länge kvar alltså!!

Sen måste man vänta ända till Augusti för nästa Londontripp! OS då:)

/TB:s brorsa