måndag, januari 16, 2012

Måndag morgon

Och jag skuttade inte direkt upp ur sängen. Men jag kom upp i alla fall. Ina vakna i natt och var hungrig. Efter det hade jag svårt att somna om. Och när klockan ringde var man allt annat än pigg. Men det är bara att bjuda till. Känner mig lite stel efter helgens pingis. Ändå så spelade jag bara en seriematch per dag. Och den på lördagen var ju bara två singlar.

Nu blir det en fyradagars vecka innan avfärd till Karlskrona på torsdagkväll. Fredag-söndag är det mer pingis som gäller. Som tur är så kommer jag missa Arsenals nästa match oxå. Skönt att slippa se dom bli förnedrade hemma på Emiraten. Jag såg inte matchen igår men att släppa in tre mål är inte bra. Visserligen kanske inte straffen var straff. I alla fall av det jag läst så var det inte straff. Men så där är det ju. Ibland får man dom mot sig. Tyvärr dock aldrig med sig......

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: