torsdag, januari 12, 2012

Ett avbrutet pass

Ett avbrutet träningspass är väl oxå ett träningspass? Om än något kortare. Jag var tvungen att vika ner mig igår på träningen. Fick problem med synen. Det mesta blev suddigt och då blev det svårt att fokusera på bollen. Och bättre att lägga ner i tid än att det skulle bli sämre. Förmodligen är jag bara trött. Det är nog därför jag nu har ont i huvudet. Jag vill sova mer men måste till jobbet. Det konstiga är att jag kan ändå inte somna på kvällarna. Trots att jag känner mig toktrött så somnar jag inte. Nåväl, får väl vila upp mig ordentligt på jobbet idag.....

2 kommentarer:

Rinde sa...

Krya på dig, tråkigt att inte hinna se mer än ryggen av dig på träningen igår. Hade sett fram emot att börja knacka in även de högre kulorna nu :-)
/Johan

P sa...

Tack! Det kommer fler gånger. Ser fram emot att få ballonga lite :-)

/P