onsdag, januari 18, 2012

Halvtid

Redan halvtid på denna veckas jobbvecka. Ledig fredag, m a o bara idag och imorgon kvar. Och som vanligt på onsdagar så blir det ett pingispass ikväll. Blir lite spännande att se hur det känns att lira idag. Jag tycker att jag hade en nedåtgående trend i helgen. Men den kan ju givetvis ha berott på att jag blev tröttare och tröttare i armen. Och av någon konstig anledning så slutar jag att använda handleden överhuvudtaget när armen blir trött. Och då blir det ju inte så mycket fart i slagen. Vet inte om det har med de problem med handleden jag haft sen i höstas eller om det bara är så att när armen blir trött så försöker den styra armen att göra så lite som möjligt. Skit samma, det gäller att fokusera på hur man ska spela och inte glömma bort att påminna sig om man börjar göra fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

På väg att bli en super COACH eller????

//Ex-Coachen

Anonym sa...

Blir man någonsin bara hälften så bra som COACH så har man kommit långt!

/TB