tisdag, januari 17, 2012

Jag skulle

Jag skulle kunna skriva om hur trött jag är just nu. Men det är ju ingen som vill läsa. Eller nu är det ju i och för sig försent. Men om jag inte skrivit det så hade ni i alla fall sluppit läsa det. Hm, blir bara sämre och sämre det här. Går det rädda upp ett så här uselt blogginlägg? Nä, bäst att lägga ner skrivandet. Så det gör jag nu......

Ska bara berätta att jag försöker dra ner på kaffedrickandet. Tidigare när jag kommit till jobbet har det blivit en stor kopp kaffe. Den följs upp av en stor kopp vid 9-fikat. Sen blir det en liten kaffe på maten. Brukar välja Mocka då. Sen vid 14-fikat så kör jag en sista stor kopp. Men från och med igår så dricker jag bara kaffe på kafferasterna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför????
/Gevalia

Anonym sa...

Bra fråga! Får bli en kaffe nu!

/TB

Anonym sa...

Kaffe är ett otyg, har rejäla problem med halsbrännan ändå fortsätter man dricka eländet baljvis....

//Lalle