torsdag, januari 26, 2012

Redan torsdag

De första tre dagarna denna vecka har gått rätt så fort. Vi får hoppas att det håller i sig fram till helgen. Sen får det gärna gå ner i tempo igen. Jag har sen länge sagt till Ina att vi skall åka skridskor någon gång. Och jag har skjutit det framåt hela tiden. Men nu till helgen skall det bli av. Idag har jag med mig mina skridskor så jag kan åka iväg och slipa dom. Det är nog närmare 10 år sedan jag åkte skridskor senast. Ska bli spännande.

Det känns i kroppen idag att det var dubbla träningspass igår. Jag kände mig riktigt pigg på innebandyn och sprang nog mer än jag gjort på länge. Det var dessto segare på pingisen. Igår var vi dessutom bara 3 som tränade så det blev spel, vila, spel, vila osv. Inte helt optimalt men det funkar. Kanske var tur med tanke på att jag blev ganska fort anfådd.

Inga kommentarer: