fredag, januari 13, 2012

Lite av varje

Jag satt igår och funderade på om jag skulle ta denna blogg ett steg vidare. Jag tänkte att jag skulle börja skriva om viktiga saker som händer i det verkliga livet. Om saker dom pratar om på nyheterna. Och ge världen min syn på det hela. Så nu vänner, ska jag berätta vad beslutet blev. Jag har tänkt om! Jag fortsätter att skriva om Rubbish och Complete Rubbish!

Stolpe Ut åker med sambo till London idag. Följ honom på http://lallerockarfett.blogspot.com/ ! Jag är övertygad om att han kommer blogga från denna resa. Bara han går in på någon Fullers Pub där dom har fri WiFi!

I övrigt har veckan gått otroligt fort. Redan fredag. Och inte någon av dagarna har jag jobbat med det jag tänkt jobba med på jobbet. Men det kanske är därför det gått så fort. Fullt upp!

Avslutningsvis så kan jag berätta att det är seriesammandrag i helgen. Det blir lite konstigt att inte ha Coach på bänken. Men jag har memorerat hans ord: "Kämpa, Kriga, Ha kul!". Och kanske det allra viktigaste, "Han är ju vänsterhänt...."!

Ha en trevlig helg nu vänner!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du "boostar" min blog :-) Ska försöka blogga lite grann, bor ju i närheten av The Swan" (Ett ställe som coachen om jag inte minns fel gillade lite extra)Så ett eller annat blogginlägg låter inte omöjligt att det kommer att bli. :-)

//Lalle

Anonym sa...

Kanske kan VI/Jag få en bild från THE SWAN på alla vet vad!!!!!

Lycka till TB i sammandraget, jag läser att du fått med dig det allra viktigaste.....

vilket hotell sover ni över på???

//Ex-coach som håller tummarna
ha en trevlig resa Lalle o Mia säger en avundsjuk gubbe

Anonym sa...

Tack Coach! Ingen övernattning.

/TB

Anonym sa...

Din manager har inte skött jobbet.
Ingen övernattning, plattor inköpes själv, tränare för misslyckade själar, dyra avgifter medlems resp. tränings....

//Coachen

Anonym sa...

"Han är ju vänsterhänt"
KLASSIKER!!!!!!!!

Lycka till i helgen brorsan!!!
Men vi vet ju alla vad som är viktigast,just det,vilken domare det är;)

Trevlig resa Lalle med sambo!!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack Coach, jag ska försöka mitt bästa för att få med lite "rysk konst" i bloggen med :-)

//Lalle

Anonym sa...

Tack TBs brorsa :-) Ha en riktigt fin helg ni med!

//Lalle