fredag, september 27, 2013

Arg!

Jaha, det här var inget bra sätt att starta dagen. Så här är det, förra veckan fick vi mail om att Ina skulle få börja i en friidrottsgrupp idag den 27/9. Man skulle skicka in uppgifter med vändande mail. Och här måste jag ha missat något. För mig är vändande mail att man använder samma mail och skickar in det innan den 27/9. Så i måndags fick jag ett nytt mail om att den nya hemsidan var upplagd. Där kan man då se vilka som är med i gruppen bl a. Sen stod det att om ni inte är upplagda på sidan så beror det på att dom behöver även de fyra sista siffrorna.

Så då skickar jag in våra alla uppgifter eftersom jag inte skickat in dessa tidigare. I onsdags får jag sen mail från tränaren om att addressen till hemsidan är ändrad. Ok, går in och kollar, ingen Ina med fortfarande. Så imorse ser jag att jag fått ett mail från den som är Ungdomsverksamhetsansvarig. Där står det typ, "tyvärr gruppen är redan full...... står i kö bla bla bla". Det skickades ungefär 23:30 igår kväll.

Alltså, varför får vi alla mail efter det första mailet om vi nu inte är med i gruppen? Varför står det inte ett sista datum när anmälan skall vara inne? Är "Vändande mail" en allmän vedertaget uttryck som alla borde förstå? Och hur många dagar, timmar, eller sekunder är det? Så jäkla uselt tycker jag. Men jag kanske har fel? Berätta gärna för mig om ni tycker att jag missuppfattat det hela? Att det är jag som gjort fel. För jag börjar själv tveka......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, det är mitt fel. Jag har nu läst på internet att vändande mail betyder direkt, på en gång, genast......
Men lite uselt av klubben att fortsätta skicka mail till mig om vi nu inte är med...... Det får i alla fall mig att tro att vi fortfarande tillhör gruppen.

/TB

Anonym sa...

Undvik föreningslivet, det är nog det bästa rådet du kan få av mig någonsin...

//Coachen

Anonym sa...

Ligger en del i det. Men Ina tänker åka dit ändå. Fru Blogg får åka dit med henne.

/TB

Anonym sa...

Det här har föreningen skött riktigt dåligt! Håller med dig fullt ut!

//Lalle