torsdag, september 19, 2013

Skön seger

Arsenal lyckades vinna med 2-1 borta mot Marseille. Alltid skönt att vinna borta i premiären och bortapoäng är jäkligt viktiga. Nu har Arsenal faktiskt vunnit 10 raka bortamatcher i alla turneringar. Inte illa för en klubb i kris.

En annan seger igår var att jag lyckades få min plats såld till helgens hemmamatch mot Stoke. Visst, man får inte full betalning för biljetten när man säljer vi TicketExchange. Men man får i alla fall in pengar till nästa års kort. Så jag är nöjd! För övrigt så missar jag matchen på TV oxå eftersom jag är på Gotland då. Och jag tror faktiskt inte jag spelar in den heller. För vi kommer hem jäkligt sent på söndagkväll.

Igår kom fru Blogg hem, tyvärr blev det inte som jag skrev igår, en Fuller's till fotbollen. Jag fick sån jäkla huvudvärk igår så jag tog en tablett istället. Kanske kan man smaka den ikväll istället :-)

Inga kommentarer: