tisdag, september 24, 2013

Regn

På något vis känns det lite tyngre att sticka till dagis/fritids/jobbet när det regnar ute. Och dessutom så är det ju inte direkt någon värme. Nä, börjar sakna sommaren nu. Idag är det gympa för Freddie och scouterna för Ina. Och hur jag skall hinna med att plugga något på min kurs jag började på är en gåta. Första uppgiften skulle ha varit inlämnad i söndags....

För övrigt har jag ringt läkarmottagningen angående min vad som nu krånglat sen förra veckan. Igentligen ville jag inte ringa men fru Blogg "tvingade" mig. Med andra ord så sa hon att jag skulle ringa och vem vågar säga emot henne? Hon tjatar om att det kan vara en blodpropp i vaden. Vi får väl se vad läkaren säger. Själv tror jag bara det är någon form av inflammation eller så. Eller kanske är det latmasken....

Inga kommentarer: