torsdag, september 26, 2013

Tillbaka på arbetsplatsen

Efter att igår ha jobbat hemma följt av VU-dag på ACC så är man åter på plats där aktieägarna vill ha mig, på jobbet. Fast dom borde nog vilja ha mig hemma och jobba istället. För hemma får jag bra mycket mer gjort än på jobbet. Det är så mycket störningsmoment på jobbet som verkligen gör att saker man håller på med tar mycket längre tid. Det är folk som vill ha hjälp, folk som står och snackar så man blir störd och det är en massa brus från alla håll och kanter.

Men nu är det hårt jobb på jobbet som gäller. Ikväll är det simskola för Ina. Jag hoppas att fru Blogg tar den. Jag skulle verkligen behöva komma igång med mitt pluggande. Jag är redan efter....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Arsenal mot Chelsea på Emirates i Liga cupen intressant eller???

//Jorma

Anonym sa...

Går det att förlänga befintlig resa? Och kanske ta vägen förbi Boden...

/Pipan

Anonym sa...

Vi väntar till påskhelgen och raggsockan eller hur?

//Tränstad´s