torsdag, september 05, 2013

Slut

Inatt vaknade jag strax före kl 4. Runt femtiden slockna jag igen och sov nog rätt så tungt då. Men 05:40 ringde klockan och då var det riktigt tungt att går upp. Jag brukar kliva upp direkt klockan ringen men idag var det helt kört. Den blev 06:00 innan jag tog klivet upp.

Idag måste jag nog jobba en väldigt kort dag. Eller, jag måste nog plocka ut en flextimme i alla fall. Jag måste hinna handla lite, laga mat och så måste vi köpa någon typ av träningsoverall till Ina. Och detta måste ske innan Inas simskola ikväll. Så det blir snabba ryck. Frågan är om man skall vika ner sig och åka på donken för mat idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Husmanskost, husmanskost, husmanskost.

Kvitto från Donken...nej, nej, nej

//Fruktis

Anonym sa...

Sant, hemlagat *klapp klapp klapp*

/TB