måndag, september 23, 2013

Ny vecka

Efter en helg med bara pingis är det lite motigare att gå till jobbet på måndagen. Det känns inte som om man varit ledig. Men det är bara att bita ihop och köra på. Vi får vara ganska nöjda med helgens spel. Visserligen hade vi häng på pinne både mot Heby och Österåker men vi tog de vikitiga poängen mot Visby och Norrskedika. Jag har fortfarande ont i vaden. Hoppas att det går över snart. I lördagsmorse när jag vaknade tordde inte att jag skulle kunna spela. Och det trodde nog inte mina lagkamrater heller. Men det gick ju trots allt.

Arsenal lyckades vinna igår oxå. Jag kunde se ca 5 minuter av andra halvlek på telefonen medans vi körde på färjan. Men väl på den så var det för dålig mottagning så då var det omöjligt att se. Men som sagt, tre nya pinnar! Kul när det går bra för dom goda!

Inga kommentarer: