måndag, september 30, 2013

Fullt upp

Måndag eftermiddag och jag har inte skrivit mitt dagliga blogginlägg, bedrövligt! Men så kan det vara ibland, fullt upp. Pluggandet i helgen höll på att knäcka mig. Det är ingen bra kombo att försöka genväga sig fram till en lösning bara för att man har brådis och ligger efter. Det slutar bara med att man torskar än mer tid. Jag var väldigt nära att lägga ner kursen igår men jag skall göra ett litet försök till.

Problemet är alltid att få tiden att räcka till. Fru Blogg vill ha upp en fönsterbräda i förrådet. Och det är, i och för sig, inget jättejobb (tror jag). Men det måste göras. Prylar ska plockas fram, man ska ha någonstans att hålla till för sågning, det skall mätas och det är inte alltid bara att bara.......

Ikväll är det dessutom gymnastik för Ina. Imorgon är det gymnastik för Freddie. Det rullar liksom på med aktiviteter allt eftersom.

Inga kommentarer: