söndag, september 15, 2013

Söndag

Och här sitter jag och jobbar lite. Passar på att snickra på ett program som måste bli klart i början på veckan. Och eftersom jag har andra saker jag oxå måste göra i början på veckan så passar jag på att fixa lite idag. Dvärgarna tittar lite på TV och leker lite under tiden. Jag ska inte bli så långvarig "på jobbet".

I övrigt är jag fortfarande lite glad för att Arsenal vann igår. Tyvärr linkade ju Giroud av i slutet på matchen igår och han är väl den som det inte finns någon ersättning för i truppen just nu. Så han får inte gå sönder. Tydligen är Cazorla skadad i några veckor till och med tanke på att Rosicky oxå är skadad så känns det ju bra att vi har ett skapligt nyförvärv att sätta in på den positionen i laget.

På onsdag är det dags för första omgången i Champions League och några fler skador vill vi inte ha innan det. Marseille borta är väl inte så enkelt men det måste nästan bli 3 pinnan där för att vi skall kunna gå vidare från gruppen.

Inga kommentarer: