tisdag, april 19, 2016

Det blev inte riktigt som jag tänkt

Igår hade jag ambitionen att jag skulle komma till jobbet tidigt. Tänkte jobba in lite flextid för att kunna spendera den imorgon. Men det blev inte så. Jag sov riktigt uselt. Och det var först på morgonen som jag var riktigt trött. Så 30 minuter innan klockan skulle ringa så somna jag. Och när klockan ringde så trodde jag att jag tryckte på snooze. Men jag stängde tydligen av klockan. Sen var det en kamp för att komma upp. Så kan det gå ibland. Man kan ju inte vara pigg jämnt....

Det har varit fint väder två mornar i rad. FÖr att sen på eftermiddagen bli mulet och vissa regnstunder. Varför kan det inte vara tvärtom? Lite regn medans man sitter på jobbet och sol när man är hemma och vill ut och jogga? Dags att fixa till det så att det blir någon ordning på väderleken...

Inga kommentarer: