fredag, april 01, 2016

Ny utmaning!!!

Som alla vet så är jag ett stort Arsenalfan. Och nu har jag möjligheten att få jobba för klubben i mitt hjärta!! Dom sökte fler medarbetare till webbteamet på Arsenal.com. Och på skoj skickade jag in en ansökan. Hade väl inga större förväntningar på att det skulle bli något men idag hörde dom av sig och berättade att jobbet är mitt!!! Jag får börja den 1 augusti. Problemet är att jag måste skaffa någonstans att bo där. Men det skulle dom hjälpa mig med. Tydligen flera anställda där som har familjer i andra städer/länder. Och man har stora lägenheter där man kan få hyra in sig i ett av rummen. Har dock aldrig varit förtjust i att dela lägenhet med folk jag inte känner. Nu får man ta sig en rejäl funderare på hur man skall göra!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om det bara hade varit ett annat datum :)

/J

Anonym sa...

Men håll med om att den var bra!!!

/TB

Anonym sa...

Absolut!

Insåg inte skämtet förens det vart tal om att flytta :)

Anonym sa...

Haha underbart kul.

//Lalle