fredag, april 22, 2016

Fredag *klapp klapp klapp*

Men just denna fredag känns inte så befriande som fredagar brukar göra. Det är fullt upp i helgen. Och jag kommer missa saker som jag skulle vilja göra. Vi har städdag i samfälligheten, det "missar" jag. Tjejerna har uppvisning med jymnastiken på söndag, det missar jag. Arsenal spelar "fotboll" på söndag, det missar jag. Jag ska nämligen gå en tränarutbildning i helgen. En tvådagars kurs. Friidrott för barn 7-10 år. Som tur är så är det i Västerås i alla fall. Och för att komma i stämning för friidrottsutbildning så börjar jag i eftermiddag med friidrottsträning för Ina.

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tränarutbildning!!! Behövs det? För dig?
Maratonlöpare osv. !!
Stark höger arm !!
Mentalt stark genom alla år !!

//Coachen

Anonym sa...

Tveksamt om det behövs men det vet jag först efteråt.... :-)

/TB