måndag, april 25, 2016

Ny vecka, nya (o)möjligheter....

Var detta den snabbaste helgen någonsin? Det känns så i alla fall. Och en rejält sliten kropp har jag idag. Det är inte kul att bli gammal och samtidigt vara otränad.

Just nu ser jag nog mest fram mot nästa helg. För då har jag tänkt att ta en ledig klämfredag. Och i och med det så får vi då en 4-dagars ledighet.

Den här veckan har jag lovat att lämna besked angående pingisspelande nästa säsong. Jag har sån ångest. Jag vet hur jäkla tråkigt jag tyckte det var i höstas. Och jag vet att det från februari och framåt varit rätt så kul att spela. Till och med så roligt att jag funderar på att fortsätta. Och nästa sommar är det veteran-EM i Helsingborg. Om jag lägger ner så blir dom bara fyra stycken kvar i laget och det är inte helt enkelt att få ihop en säsong utan reserver. Så det gör ju att jag skulle känna mig som en liten svikare om jag slutade.
Är det någon som läser denna blogg som har något råd att ge?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lägg ner verksamheten!

//Fruktis

Jag kan läsa, lära dig allt om fruter istallet!

Anonym sa...

Tack för input.... tror jag..... :-)

/TB

Anonym sa...

vad tycker du är roligt i livet?

Rent spelmässigt så har du en del år kvar!

skulle du coachas så har du många år kvar!

tänk själv, det saknas flera backhandloopar ännu!

//Coachen

Anonym sa...

Roligt i livet? Åka till London med grabbarna! Men det har ju "hotats" om att det var sista gången i vintras :-(

En COACH skulle ju underlätta!!!

Funderar vidare....

/TB

Anonym sa...

Sista resan till LONDON!

Kunde den verkligen missuppfattas???

Önsketänkande?

//Coachen

Anonym sa...

Är detta en liten öppning för en REUNION-resa? Som alla bra filmer så brukar det ju komma en uppföljare, "The Thamesen Tour 2"? "Anchor and Hope igen"?
Dags att börja planera eller?

/Reseledaren