fredag, april 15, 2016

Redan fredag

Då har vi snart avverkat 5 arbetsdagar igen. Det går rätt så fort trots allt.

Igår blev det varken joggning eller innebandy. Jag softa istället. Rätt så skönt. Hade ju spelat pingis på lurren så jag hade inte så jättedåligt samvete för att jag skippa träning på kvällen. Frågan är bara när jag skall komma ut på en jogg nästa gång? Ikväll är det ju friidrottsträning och imorgon är det friidrottstävling. Får kolla vädret och se när det ser skönast ut att jogga.

För någon månad sedan fixade jag ett program som skulle till på väldigt kort tid. Programmet funkar bra men nu vill man göra lite förändringar. Och när jag öppnar koden så inser jag att det måste gått väldigt fort att göra programmet sist för det är inte någon som helst struktur på det hela. Jag har inte helt lätt att hitta rätt i djungeln... Nåväl, får väl låsa in mig i ett rum och fixa förändringen dom vill ha. Hur svårt kan det vara?

Trevlig helg!

Inga kommentarer: