torsdag, april 14, 2016

Snooze

Idag lyckades jag trycka på snooze-knappen utan att jag visste det. Det går bra nu.

Igår var det träning med Ina i Rocklundaskogen. Det var ett riktigt bra pass även för mig. Det var inte så många barn med, kanske 8-10 st. Men det var inget gnäll och alla verkade tycka det var rätt så rolig träning. Och det tyckte jag oxå. Det var inte mycket jogga i spåret utan lite uppvärmning följt av löpskolning. Efter det sprang vi lite intervaller på småstigar. Att springa på småstigar istället för i spåret verkar vara en hit. Alla tycker det är jättekul. Sen var det "dödarstjärnan". Vid korsningen mellan femman, trean och 2,5-an så var det intervallträning. Där man sprang ett antal lyckstolpar och tillbaka. Dvs 4 spår, lite vila och sen ett varv till. Avlsutade med lite hemjogg och jägarvila.

Idag blir det ett pingispass på lurren. Foppa som behöver köra lite inför Hallstamästerskapen och sen har han ju VM om en dryg månad. Eventuellt spelar jag innebandy ikväll men det vet jag först i eftermiddag. Ska ju åka med Freddie på jympa oxå och då kanske man skulle passa på att köra ett joggingpass.... vi får se hur det blir...

Inga kommentarer: