onsdag, april 06, 2016

Spöregn

Om det var lite lätt regn igår morse så är det ösregn idag. Det var ju till och med jobbigt att gå från bilen. Får se hur länge det håller i sig.

Jag glömde ställa klockan tills imorse. Så när fru Bloggs klocka ringde så var min första tanke, " oj vad hon ska gå upp tidigt idag". Jag trodde ju aldrig att jag skulle ha missat att ställa klockan på väckning. Nu var det kanske tur att jag glömde det för jag är helt slut idag. Orkade knappt gå upp ur sängen. Och nu när jag sitter här och skriver känns det som om ögonlocken vill ramla ner igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner igen det där, ögonlocken känns övermäktig!
Var på en temadag i huvudstaden igår!
Mycket mässande och bara sitta och lyssna.

100 pers i salen uppdelat på 8 grupper.

Längst bak hörs ett jättebrak....

En man har de facto somnat och lyckats ramla av stolen.
Snacka om gummimänniska!

Så kul har vi det på verket!

//Coachen

Anonym sa...

Haha, underbar berättelse. Var det fruktis? Eller kanske Oala?

/TB