tisdag, mars 06, 2018

Dienstag

Tisdag och i eftermiddag skall jag på utvecklingssamtal med Freddie. Det lär väl gå ganska fort. Om hon nu inte ändrat sig totalt mot hur hon var i skolan i höstas. Men det tror jag inte. Läxan som hon får med sig hem på fredagen är oftast gjord redan samma kväll och senast under helgen. Helt tvärtemot hur jag var.... som tur är :-)

Igår var jag ut en extremt lugn runda. 5:50-tempo under 12 km. Idag har jag sån ruggig träningsvärk. Helt sjukt vad man tappar på 15 dagars frånvaro. Nu kommer jag smyga igång träningen och inte försöka träna ikapp det jag har missat. Så istället för att träna var och varannan dag så blir nästa pass först på torsdag. Jag hoppas att jag kan undvika att bli förkyld igen på detta vis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Onsdag å var är dagens blogg? Hela dagen kommer till att gå o fundera på om det hänt nåt?

Pingisen speciellt;)

Du kanske kör morgonpass idag inför helgen!haha

Lycka till i helgen;)

//Coachen