måndag, mars 12, 2018

Mer snö!

Fick börja dagen med att skotta lite snö, kul! För det är ju precis det man vill ha i snart mitten av mars. Mer snö! Mer skottning! Mer vinter!

Känner fortfarande av helgens idrottande. Ett tydligt tecken på att man är alldeles för otränad. Och det visade sig ju oxå i lördags när jag la alla mina singlar mot ekeby. Hade jag bara knipit en match så hade vi varit klara för fortsatt spel i denna serie till nästa säsong. Inte för att jag är kvar då. Men man vill ju ändå inte att vi skall åka ur i år. Nu är vi helt i händerna på övriga resultat känns det som. Vi har ju själva de två topplagen kvar att möta i sista seriesammandraget och det är ju svårt att räkna med någon pinne där. Men bollen är ju rund... Och får man vila lite till från pingisen fram tills dess så kanske toppformen infinner sig..... :-)

Ha en fin vecka nu vänner!

7 kommentarer:

Lasse N sa...

Ha en fin vecka! Nu längtar man till våren och man har svårt att tänka sig en vår/försommar utan en London tripp trotsallt.

Anonym sa...

Haha, ja, det tänkte jag oxå för några dagar sen :-)

/TB

Lasse N sa...

:-) Man skulle ju kunna kolla vad det skulle gå på hur som helst. En fredag till måndag.

Anonym sa...

Ja, det kostar ju inget att kolla :-)

/TB

Anonym sa...

Ingenting är gratis?

Ja jobbar där haha

//The fruit man

Anonym sa...

Hur gick tillslaget i helgen då?

/En undrande skattebetalare

Anonym sa...

Stor sekretess på detta!

//haha