måndag, mars 19, 2018

Längsta passet

Igår blev det 27,91 km löpta. Målet var 30 km men vid 22 km så började jag få ruggigt ont i knät. Vid 24 funderade jag på att leta upp en buss för att ta mig hem. Men jag krigade på men tog raka vägen hem från Fiskartorget (där start, mål och varvning är på maran). Nu hoppas jag att det bara var något tillfälligt och att jag slipper denna smärta under nästa pass. Hade en fundering på att ta det passet imorgon men väntar nog tills på onsdag för säkerhets skull. Men jag fick i alla fall till mitt allra längsta pass någonsin, vackert så....

Annars är det väl som vanligt på måndagar, en full vecka att jobba sig igenom. Börjar fundera på att ta nån dag ledigt på påsklovet. Får se hur det blir. Ska ju få ihop timmar till det oxå.....

Ha en fin vecka nu vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar