måndag, mars 05, 2018

I'm back!

Alltså tillbaka på jobbet. Och aktieägarna jublar! Det är så jäkla stort när de, aktieägarna, står och väntar på en utanför jobbet efter en veckas frånvaro och alla står där och vill hälsa mig välkommen med en "high-five"!. Man blir nästan tårögd! Det sista stämmer i alla fall, att jag blev tårögd när jag kom hit.... Varför får ni själva gissa.

Men hur som helst, ny vecka fylld med nya möjligheter! Och just som jag skrev det så kom jag ihåg att det är sammandrag på lördag. Och jag fick en rejäl klump i magen av olust..... Men nu är det ju bara 4 seriematcher kvar av säsongen!!

Ha en fin vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka även Skatteverket välkomnar en genuin skattebetalare! hahaha

Du skrev 4 seriematcher kvar av säsongen?

Det innebär då att fortsättning följer;)

Jan-Håkan Svensson jublar inte direkt men övriga Sverige kanske gör det!!!!!

//Coachen ett år till (vänsterhänt hur svårt kan det va?)

Anonym sa...

4 seriematcher kvar av säsongen och eventuellt ett kvalspel....
Sen är det över!

/TB