onsdag, mars 21, 2018

Hemma idag oxå

Japp, jag är hemma idag oxå. Men idag tänker jag jobba halva dagen. Jag har lite programmeringa att göra och det passar ju alldeles utmärkt att göra hemifrån.

I övrigt så var jag ut och joggade igår. Jag var dock jäkligt stel i benen efter söndagens långpass. Så idag är jag grymt stel i vaderna. Hoppas att jag mjuknar till under dagen. För jag är rätt så sugen på att få till ett pass medans Freddie har gymnastik i eftermiddag. Funderar även på att plocka fram mina nya löparskor idag om det blir löpning. Har tyckt att skorna varit lite stumma de senaste dagarna och kanske är det därför det känts så mycket i benen? Vi får väl se hur det blir....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Djävla materialare!

//Jan-Håkan Svensson

Anonym sa...

Yes! Det är skobyten och näsdukar som gäller!!

/TB