torsdag, augusti 29, 2019

AjAjAj

Igår när Freddie hade gymnastik så gjorde hon illa sig. När hon hjulade på bommen så ramlade hon ner och landade så illa att högerarmen kom under kroppen. Det resulterade till ett besök till akuten. Det visade sig att hon fått en fraktur. Så hon och fru Blogg sov på lasarettet inatt och idag skall lilla Freddie opereras, stackarn.

Själv vaknade jag mitt inatten (03:20) av att någon bankade på rutan bredvid dörren. Eller jag trodde det, eller jag kanske drömde det. Men om det var någon som bankade så försvann personen och bankade inte mer. Misstänker att det var en dröm. Men det kändes så verkligt och var lite läskigt samtidigt.

Hur som helst, nu håller jag tummarna för att det går bra för Freddie idag och att operationen går bra.

Ha en fin torsdag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

kämpa Freddie o blivande demon-coachen !
av motgångar blir man starkare, även om man just då
inte tror det

//Dr. Bill o Bull