fredag, augusti 16, 2019

Freitag

Jaha, då var man framme vid veckans sista arbetsdag. Kan ju inte säga att jag är ledsen för det.... :-)
Idag skall jag med Ina till tandläkaren. Jag hade en lite förhoppning att hon kunde tänka sig att gå dit själv med det var kört. Men nästa år då får hon gå dit själv, tror jag..

Annars är det väl inte så mycket att skriva om. På lördag åker vi till Uppsala för friidrottstävlingar, hoppas på bra väder. Eller i alla fall att det inte regnar. Men det visar sig. Själv blir det ingen löpning. Måste känna mig frisk först. Hade en skum dröm inatt. Eller flera skumma drömmar men en var om Stockholm halvmaraton. Jag kunde inte bestämma mig för hur jag skulle ta mig dit. Och det slutade med att jag inte hann åka dit. Men jag drömde även att jag startade loppet. Och starten började i kurvan på en löparbana. Sen skulle man springa ut på cykelbanor och vägar. Men det konstiga var att det knappt var några som startade i min startgrupp. Och när man väl kom iväg så gick jag ibland och ibland hade jag stavar och sprang med. Jag hamnade på något café en trappa upp och sen iväg... Helskumt! Nåväl, imorgon är det bara 3 veckor kvar tills starten går. Vore skönt att kunna bli frisk och träna på lite nu. Om en vecka är det ju Blodomloppet. Där hade jag ju oxå tänkt att jag skulle persa.... Jäkla skit att inte känna sig helt kry för träning....

Men ha nu en riktigt skön helg vänner!!

Inga kommentarer: